“Decisione
Leggi anche: Come registrarsi e cancellarsi dal registro IVA.
N. 576, del 22 luglio 2020
Per alcune modifiche alla Decisione n. 953 del 29 dicembre 2014, del
Al Consiglio dei Ministri, “Per le disposizioni di attuazione della legge n.
92/2014, ‘SULL'IMPOSTA SUL VALORE AGGIUNTO NELLA REPUBBLICA DI
’dell'Albania”, modificato
Ai sensi dell'articolo 100 della Costituzione e dell'articolo 159 della legge n. 92/2014 “sull'imposta sul valore aggiunto nella Repubblica di Albania”, e successive modifiche, su proposta del Ministro delle Finanze e dell'Economia, il Consiglio dei MinistriImpostalo:
Nella decisione n. 953, del 29 dicembre 2014, Al regolamento del Consiglio dei ministri, nella versione modificata, sono apportate le seguenti modifiche:Articolo 10, paragrafo 1 (modificato)
Termine ultimo per la presentazione della dichiarazione e dei registri sintetici per la categoria dei soggetti passivi con un fatturato annuo compreso tra due e cinque milioni di lek.
Në zbatim të nenit 107, të ligjit, personat e tatueshëm, që realizojnë një qarkullim vjetor mbi kufirin minimal të regjistrimit për TVSH-në, të përcaktuar në pikën 1, të nenit 11, të këtij vendimi, por jo më shumë se 5 milionë lekë, dorëzojnë deklaratën e TVSH-së mbi baza mujore, brenda datës 14 të muajit të parë pas përfundimit të çdo tremujori të vitit kalendarik. Gjithashtu, në zbatim të nenit 109 të ligjit, kjo kategori personash të tatueshëm e shoqëron deklaratën e TVSH-së me regjistrat përmbledhës, përkatësisht librin e blerjes dhe librin e shitjes, mbi baza mujore, brenda datës 10 të muajit të parë pas përfundimit të çdo tremujori të vitit kalendarik. Parashikimet e mësipërme nuk zbatohen për personat e tatueshëm, për të cilët kufiri minimal i regjistrimit për tatimin mbi vlerën e shtuar është zero, pavarësisht nga qarkullimi vjetor i tyre. (Fillestar)AbolitoModificato).
Articolo 11
Determinazione della soglia minima di registrazione ai fini dell'imposta sul valore aggiunto (IVA)
1. Ai sensi dell'articolo 117 della legge, la soglia minima di registrazione ai fini dell'imposta sul valore aggiunto è pari a un fatturato di 2.000.000 (due milioni) di lekë in un anno solare, salvo nei casi previsti dai commi 2 e 3 del presente articolo. (Iniziale).“1. Ai sensi dell'articolo 117 della Legge, la soglia minima di registrazione ai fini dell'imposta sul valore aggiunto è pari a un fatturato di 10.000.000 (dieci milioni) di lekë in un anno solare. Il soggetto passivo ha il diritto di optare per l'applicazione del regime IVA standard, ai sensi delle disposizioni dell'articolo 120 della Legge, se il fatturato annuo supera i 5.000.000 (cinque milioni) di lekë.” (Modificato).2. La soglia minima di registrazione ai fini IVA per i soggetti passivi che prestano servizi nell'ambito di attività economiche, in professioni quali: avvocato, notaio, medico specialista, dentista, odontoiatra, farmacista, infermiere, veterinario, architetto, ingegnere, tecnico di laboratorio medico, disegnatore tecnico, economista, agronomo, commercialista, revisore contabile e perito immobiliare, indipendentemente dal loro fatturato annuo, è pari a zero. Tutte queste figure sono soggetti passivi, registrati ai fini IVA, anche se svolgono attività esenti ai sensi di legge. (Abrogato con effetto dal 1° gennaio 2021 dal Decreto del Governo n. 576 del 22 luglio 2020, pubblicato nella Gazzetta Ufficiale n. 139 del 29 luglio 2020.) (Fillestar). …
2. Abrogato (modificato)3. Për prodhuesit bujqësorë, për të cilët zbatohet regjimi i veçantë i skemës së kompensimit dhe që e zhvillojnë veprimtarinë ekonomike si fermerë individualë, kufiri minimal i regjistrimit për tatimin mbi vlerën e shtuar është qarkullimi prej 5 000 000 (pesë milionë) lekësh në një vit kalendarik. Prodhuesit bujqësorë, për të cilët zbatohet regjimi i veçantë i skemës së kompensimit të fermerëve, por që e zhvillojnë veprimtarinë ekonomike në kuadrin e një sipërmarrjeje bujqësore të organizuar si shoqëri e bashkëpunimit bujqësor (SHBB), janë të përjashtuar nga aplikimi i kufirit si më sipër, për regjimin e veçantë të skemës së kompensimit, me kushtin që kjo SHBB të kryejë vetëm veprimtari të shitjes së produkteve bujqësore të anëtarëve të saj te tatimpagues që nuk janë pjesë e skemës së kompensimit. Në këtë rast, blerësi, person i tatueshëm, lëshon faturë tatimore vetëm për shitësin, shoqëri e bashkëpunimit bujqësor, ndërsa kjo e fundit nuk lëshon faturë tatimore, sipas parimeve të kësaj skeme për fermerët anëtarë të SHBB-së. Nëse shoqëria e bashkëpunimit bujqësor, krahas shitjeve në kuadrin e regjimit të veçantë të skemës së kompensimit të fermerëve, kryen edhe veprimtari të tjera, regjistrohet në skemën normale të aplikimit të TVSH-së. (Fillestar).
3. Abrogato (modificato)Nota: A colori, cioè rosso janë shënuar ndryshimet dhe teksti final pas ndryshimeve. Shkarko qui VKM 953 të përditësuar. Burimi: Gazzetta Ufficiale.

