Shkrimi i një plani biznesi nuk duhet të jetë i ndërlikuar. Në këtë udhëzues hap pas hapi, do të tregohet se si të shkruani me shpejtësi dhe lehtësi një plan biznesi që do të marrë rezultatet që dëshironi. Mos u shqetëso, nuk duhet të kesh një diplomë biznesi ose kontabiliteti për të hartuar një plan të shkëlqyeshëm biznesi. Ky udhëzues do t’ju tregojë se si ta bëni planin tuaj të bërë hap pas hapi, pa ndonjë ndërlikim ose zhgënjim.
Gjashtë përbërësit e një Plani biznesi
Nëse ju jeni duke ndërtuar një plan biznesi për të huazuar para dhe për të rritur biznesin tuaj, ose thjesht duhet të kuptoni nëse ideja juaj do të funksionojë, çdo plan biznesi duhet të mbulojë 6 tema thelbësore. Këtu është një përmbledhje e shpejtë e secilës temë. Ka shumë detaje dhe udhëzime për secilin hap më vonë në këtë udhëzues.
1. Përmbledhje ekzekutive
Përmbledhja ekzekutive është një përmbledhje e biznesit tuaj dhe planeve tuaja. Ajo vjen së pari në planin tuaj dhe idealisht është vetëm një deri në dy faqe. Megjithatë, shumica e njerëzve e shkruajnë atë të fundit.
2. Mundësia
Seksioni i mundësive u përgjigjet këtyre pyetjeve: Çfarë jeni duke shitur në të vërtetë dhe si po zgjidhni një problem (ose “nevojë”) për tregun tuaj? Kush është tregu dhe konkurrenca juaj e synuar?
3. Ekzekutimi
Në kapitullin e ekzekutimit të planit tuaj të biznesit, do t’i përgjigjeni pyetjes: si do të shfrytëzoni mundësinë tuaj dhe ta ktheni atë në një biznes? Ky seksion do të përfshijë planin tuaj të marketingut dhe shitjeve, operacionet, dhe piketa dhe matricës tuaj për sukses.
4. Përmbledhje e ndërmarrjes dhe e menaxhimit
Investitorët kërkojnë ekipe të shkëlqyera përveç ideve të shkëlqyera. Përdorni kapitullin e kompanisë dhe menaxhimit për të përshkruar ekipin tuaj aktual dhe kush duhet të punësoni. Do të siguroni gjithashtu një përmbledhje të shpejtë të strukturës tuaj ligjore, vendndodhjes dhe historisë, nëse tashmë jeni duke funksionuar.
5. Plani financiar
Plani juaj i biznesit nuk është i plotë pa një parashikim financiar. Ne do t’ju tregojmë se çfarë të përfshini në planin tuaj financiar, por patjetër që dëshironi të filloni me një parashikim të shitjeve, pasqyrën e fluksit të parave, pasqyrën e të ardhurave (të quajtur edhe fitimi dhe humbja) dhe bilancin tuaj.
6. Shtojca
Nëse keni nevojë për më shumë hapësirë për imazhe të produktit ose informacion shtesë, përdorni shtojcën për ato detaje. Në pjesët e ardhshme të këtij artikulli, do të tregohen detajet e secilit seksion të planit tuaj të biznesit dhe do të përqendrohemi në ndërtimin e një që investitorët dhe huadhënësit tuaj do të duan të lexojnë.
Tre rregulla që e bëjnë më të lehtë planifikimin e biznesit:
Para se të filloni me planin tuaj të biznesit, le të flasim për disa “rregulla” që do ta bëjnë më të lehtë procesin e planifikimit të biznesit. Qëllimi është të realizoni planin tuaj të biznesit, në mënyrë që të përqendroheni në ndërtimin e biznesit tuaj.
1. “Mbajeni” shkurt
Planet e biznesit duhet të jenë të shkurtra dhe koncize. Arsyetimi për këtë është i dyfishtë:
- Së pari, ju dëshironi që plani i biznesit tuaj të lexohet (dhe askush nuk do të lexojë një plan biznesi me 100 faqe ose edhe 40 faqe).
- Së dyti, plani juaj i biznesit duhet të jetë një mjet që përdorni për të drejtuar dhe rritur biznesin tuaj, diçka që vazhdoni ta përdorni dhe përsosni me kalimin e kohës. Një plan biznesi tepër i gjatë është një problem i madh për të rishikuar — jeni pothuajse i garantuar që plani juaj do të shpërndahet në sirtarë dhe tavolina, për të mos u parë më kurrë.
2. Njihni audiencën tuaj
Shkruajeni planin tuaj duke përdorur gjuhën që audienca juaj do ta kuptojë. Për shembull, nëse kompania juaj po zhvillon një proces të ndërlikuar shkencor, por investitorët tuaj të ardhshëm nuk janë shkencëtarë, shmangni zhargonin ose akronimet që nuk do të jenë të njohura.
3. Mos u frikësoni
A e dini se shumica e pronarëve të biznesit dhe sipërmarrësve nuk janë ekspertë të biznesit? Ata nuk kanë Diplomë ose gradë kontabiliteti. Ata po mësojnë ndërsa shkojnë dhe gjejnë mjete dhe burime për t’i ndihmuar ata.
Shkrimi i një plani biznesi mund të duket si një pengesë e madhe, por nuk duhet të jetë. Ju e dini biznesin tuaj – ju jeni eksperti në të. Vetëm për këtë arsye, shkrimi i një plani biznesi dhe më pas shfrytëzimi i planit tuaj për rritje nuk do të jetë aq sfiduese sa mendoni.
Dhe nuk keni pse të filloni me planin e plotë, të detajuar të biznesit që do të përshkruaj këtu. Në fakt, mund të jetë shumë më e lehtë të fillosh me një plan të thjeshtë biznesi me një faqe dhe pastaj të kthehemi dhe të ndërtojmë një plan biznesi pak më të gjatë, më të detajuar më vonë.
Pjesa tjetër e këtij neni do të zhyten në specifikat e asaj që duhet të përfshini në planin e biznesit tuaj, atë që duhet të kaloni, parashikimet kritike financiare dhe lidhjet me burime shtesë që mund të ndihmojnë të filloni planin tuaj.
Përmbledhja ekzekutive
Përmbledhje ekzekutive e planit tuaj të biznesit prezanton kompaninë tuaj, shpjegon se çfarë ju bëni, dhe përcakton se çfarë ju jeni duke kërkuar për të nga lexuesit tuaj. Strukturisht, është kapitulli i parë i planit tuaj të biznesit. Dhe ndërsa është gjëja e parë që njerëzit do të lexojnë, unë zakonisht këshilloj që ta shkruani atë të fundit.
Pse? Sepse pasi të keni njohur detajet e biznesit tuaj brenda dhe jashtë, do të jeni më të përgatitur për të shkruar përmbledhjen tuaj ekzekutive. Në fund të fundit, kjo pjesë është një përmbledhje e gjithçkaje tjetër për të cilën do të shkruani.
Në mënyrë ideale, përmbledhja ekzekutive mund të veprojë si një dokument i vetëm që mbulon pikat kryesore të planit tuaj të detajuar. Në fakt, kjo është shumë e zakonshme për investitorët për të kërkuar për vetëm përmbledhjen e ekzekutive, kur ata janë duke vlerësuar të biznesin tuaj. Nëse u pëlqen ato që shohin në përmbledhjen ekzekutive, ata shpesh do të përcjellin me një kërkesë për një plan të plotë, një prezantim të hapjes dhe financa më të thelluara.
Për shkak se përmbledhja juaj ekzekutive është një përbërës kaq i rëndësishëm i planit tuaj të biznesit, ju do të dëshironi të siguroheni që është sa më e qartë dhe koncize që të jetë e mundur. Mbuloni pikat kryesore të biznesit tuaj, por mos bëni shumë detaje. Në mënyrë ideale, përmbledhja juaj ekzekutive do të jetë një deri në dy faqe më së shumti, e krijuar për të qenë një lexim i shpejtë që ngjall interes dhe i bën investitorët tuaj të ndjehen të etur për të dëgjuar më shumë.
Përbërësit kritikë të një përmbledhje ekzekutive fituese:
Përmbledhje biznesi me një fjali
Në krye të faqes, menjëherë nën emrin e biznesit tuaj, përfshini një përmbledhje me një fjali të biznesit tuaj që përmbledh thelbin e asaj që jeni duke bërë. Kjo mund të jetë një etiketë, por shpesh është më e efektshme nëse fjalia përshkruan atë që në fakt bën kompania juaj. Kjo njihet edhe si propozimi juaj i vlerës. Në një ose dy fjali, përmbledh problemin që po zgjidh në treg. Do biznes po zgjidh një problem për klientët e tij dhe plotëson një nevojë në treg. Ky është produkti ose shërbimi juaj. Si po e adresoni problemin që keni identifikuar në treg?
Tregu i synuar
Kush është tregu juaj i synuar, apo klienti juaj ideal? Sa prej tyre ka?
Nëse jeni një kompani këpucësh, nuk po synoni “të gjithë” vetëm sepse të gjithë kanë këmbë. Ju, ka shumë të ngjarë të synoni një segment specifik të tregut siç janë “veshje klasike” ose “vrapues”. Kjo do ta bëjë shumë më të lehtë për ju që të synoni përpjekjet tuaja për marketing dhe shitje dhe të tërhiqni llojet e klientëve që ka shumë të ngjarë të blejnë nga ju.
Konkurenca
Si po e zgjidh sot tregun tuaj të synuar problemi? A ka alternativa apo zëvendësues në treg? Do biznes ka një formë të konkurrencës dhe është e rëndësishme për të dhënë një përmbledhje në përmbledhjen tuaj ekzekutive.
Pasqyrë e kompanisë dhe ekipi
Jepni një përmbledhje të shkurtër të ekipit tuaj dhe një shpjegim të shkurtër se pse ju dhe ekipi juaj jeni njerëzit e duhur për të marrë idenë tuaj për të bërë treg. Investitorët vënë një peshë të madhe në ekip – madje më shumë sesa për idenë – sepse edhe një ide e madhe ka nevojë për një ekzekutim të madh në mënyrë që të bëhet realitet.
Përmbledhje financiare
Theksoni aspektet kryesore të planit tuaj financiar, në mënyrë ideale me një tabelë që tregon shitjet, shpenzimet dhe përfitimin tuaj të planifikuar. Nëse modeli i biznesit tuaj (d.m.th. si fitoni para) ka nevojë për shpjegime shtesë, këtu mund ta bëni.
Kërkesat e financimit
Nëse jeni duke shkruar një plan biznesi për të marrë një kredi bankare ose sepse po kërkoni investitorë engjëjsh ose kapitalistësh sipërmarrës për financim, duhet të përfshini detajet e asaj që ju nevojitet në përmbledhjen ekzekutive. Mos u mërzit për të përfshirë kushtet e një investimi të mundshëm, pasi që gjithmonë do të negociohet më vonë. Në vend të kësaj, thjesht përfshini një deklaratë të shkurtër që tregon sa para duhet të mblidhni.
Pikat kryesore dhe tërheqja
Elementi i fundit kryesor i një përmbledhje ekzekutive që investitorët do të duan të shohin është përparimi që keni bërë deri më tani dhe momentet e ardhshme që keni ndërmend të godisni. Nëse mund të tregoni se klientët tuaj të mundshëm tashmë janë të interesuar, ose ndoshta tashmë duke blerë produkt produktin ose shërbimin tuaj, kjo është e shkëlqyeshme për t’u theksuar.
Ju mund të kaloni përmbledhjen ekzekutive (ose ta zvogëloni atë në shtrirje) nëse jeni duke shkruar një plan të brendshëm biznesi që është thjesht një udhëzues strategjik për kompaninë tuaj. Në atë rast, ju mund të shpërndani detaje në lidhje me ekipin menaxhues, kërkesat e financimit dhe tërheqjen, dhe në vend të kësaj trajtoni përmbledhjen ekzekutive si një përmbledhje të drejtimit strategjik të kompanisë, për të siguruar që të gjithë anëtarët e ekipit të jenë në të njëjtën faqe.
Mundësi
Ekzistojnë katër kapituj kryesorë në një plan biznesi – mundësi, ekzekutim, përmbledhje e kompanisë dhe plan financiar. Kapitulli i mundësive të planit tuaj të biznesit është vendi ku jeton mishi i vërtetë i planit tuaj — përfshin informacione për problemin që jeni duke zgjidhur, zgjidhjen tuaj, të cilit ju planifikoni t’i shesni dhe si produkti ose shërbimi juaj përshtatet në konkurrencën ekzistuese peizazhit.
Do të përdorni gjithashtu këtë pjesë të planit tuaj të biznesit për të demonstruar se çfarë e zgjidh zgjidhjen tuaj nga të tjerët, dhe si planifikoni të zgjeroni ofertat tuaja në të ardhmen.
Njerëzit që lexojnë planin tuaj të biznesit tashmë do të dinë pak për biznesin tuaj sepse lexojnë përmbledhjen tuaj ekzekutive. Por ky kapitull është akoma shumë i rëndësishëm sepse është aty ku ju zgjeroheni në përmbledhjen fillestare, duke dhënë më shumë detaje dhe duke iu përgjigjur pyetjeve shtesë që nuk do t’i mbuloni në përmbledhjen ekzekutive.
Problemi dhe zgjidhja
Filloni kapitullin e mundësive duke përshkruar problemin që po zgjidhni për klientët tuaj. Cila është pika kryesore e dhimbjes për ta? Si po i zgjidhin sot problemet e tyre? Ndoshta zgjidhjet ekzistuese për problemin e klientit tuaj janë shumë të shtrenjta ose të rënda. Për një biznes me një vendndodhje fizike, mbase nuk ka zgjidhje ekzistuese brenda distancës së arsyeshme të drejtimit.
Përcaktimi i problemit që po zgjidhni për klientët tuaj është larg dhe larg elementi më kritik i planit tuaj të biznesit dhe thelbësor për suksesin e biznesit tuaj. Nëse nuk mund të përcaktoni një problem që kanë klientët tuaj të mundshëm, atëherë mund të mos keni një koncept të zbatueshëm biznesi.
Për të siguruar që jeni duke zgjidhur një problem të vërtetë për klientët tuaj të mundshëm, një hap i shkëlqyeshëm në procesin e planifikimit të biznesit është të largoheni nga kompjuteri juaj dhe në të vërtetë të dilni dhe të bisedoni me klientët e mundshëm. Vlerësoni se ata kanë problemin që ju supozoni se ata kanë, dhe pastaj të ndërmarrin hapin tjetër dhe hap zgjidhjen tuaj të mundshme për problemin e tyre. A është një përshtatje e mirë për ta?
Pasi të keni përshkruar problemin e tregut tuaj të synuar, seksioni tjetër i planit tuaj të biznesit duhet të përshkruajë zgjidhjen tuaj. Zgjidhja juaj është produkti ose shërbimi që planifikoni t’u ofroni klientëve tuaj. Farë është dhe si ofrohet? Si e zgjidh saktësisht problemin që kanë klientët tuaj?
Për disa produkte dhe shërbime, ju mund të dëshironi të përshkruani raste të përdorimit ose të tregoni një histori për një përdorues të vërtetë që do të përfitojë nga (dhe të jetë i gatshëm të paguajë për) zgjidhjen tuaj.
Tregu i synuar
Tani që keni detajuar problemin dhe zgjidhjen tuaj në planin e biznesit tuaj, është koha që ta drejtoni fokusin tuaj drejt tregut tuaj të synuar: Kujt po i shisni? Në varësi të llojit të biznesit që po filloni dhe llojit të planit që jeni duke shkruar, mund të mos keni nevojë të shkoni në shumë detaje këtu. Pavarësisht se çfarë, ju duhet të dini se kush është klienti juaj dhe të keni një vlerësim të përafërt se sa prej tyre ka. Nëse nuk ka klientë të mjaftueshëm për produktin ose shërbimin tuaj, kjo mund të jetë një shenjë paralajmëruese.
Analiza e tregut dhe hulumtimi i tregut
Nëse do të bëni një analizë të tregut, filloni me disa hulumtime. Së pari, identifikoni segmentet tuaja të tregut dhe përcaktoni se sa i madh është secili segment. Një segment i tregut është një grup njerëzish (ose biznese të tjera) të cilave ju mund t’i shisni potencialisht.
Mos bini në grackë, për ta përkufizuar tregun si “të gjithë”. Shembulli klasik është një kompani e këpucëve. Ndërsa do të ishte joshëse që një kompani e këpucëve të thotë se tregu i tyre i synuar janë të gjithë ata që kanë këmbë, realisht ata duhet të synojnë një segment specifik të tregut në mënyrë që të jenë të suksesshëm. Ndoshta ata duhet të synojnë atletët ose njerëzit e biznesit që kanë nevojë për këpucë zyrtare për punë, ose ndoshta ata janë duke synuar fëmijët dhe familjet e tyre. Mësoni më shumë rreth marketingut të synuar në këtë artikull .
TAM, SAM dhe SOM
Një plan i mirë biznesi do të identifikojë segmentet e tregut të synuar dhe më pas do të sigurojë disa të dhëna për të treguar se sa shpejt po rritet secili segment. Kur identifikoni tregjet e synuara, një metodë klasike është të përdorni TAM, SAM dhe SOM ndarjen për të parë madhësitë e tregut nga një qasje nga lart-poshtë, si dhe një qasje nga poshtë-lart.
Këtu janë disa përkufizime të shpejta:
- TAM: Tregu juaj total i disponueshëm ose i adresueshëm (të gjithë që dëshironi të arrini me produktin tuaj)
- SAM: Tregu juaj i Segmentuar i Adresuar ose Tregu i Shërbimit në dispozicion (pjesa e TAM që do të synoni)
- SOM: Ndarja juaj e Tregut (nënbërja e SAM tuaj që do të arrini realisht — veçanërisht në vitet e para të biznesit tuaj)
Pasi të keni identifikuar segmentet tuaja kryesore të tregut, duhet të diskutoni trendet për këto tregje. A po rriten apo po tkurren? Flisni për nevojat, shijet apo ndryshimet e ardhshme të tregut në treg.
Klienti juaj ideal
Kur i keni të përcaktuara segmentet tuaja të tregut të synuar, është koha që të përcaktoni klientin tuaj ideal për secilin segment.
Një mënyrë për të folur në lidhje me klientin tuaj ideal në planin tuaj është të përdorni “personalitetin e blerësit” ose “personalitetin e përdoruesit”. Një person blerës është një përfaqësim fiktiv i tregut tuaj — ata marrin një emër, gjini, nivelin e të ardhurave, pëlqime, pëlqime, etj.
Ndërsa kjo mund të duket si punë shtesë mbi pjesën e segmentimit të tregut që ju keni bërë tashmë, të keni një person të fortë blerës do të jetë një mjet jashtëzakonisht i dobishëm për t’ju ndihmuar të identifikoni marketingun dhe taktikat e shitjeve që ju duhet të përdorni për të tërhequr këta klientë idealë .
Klientët kryesorë
Seksioni i fundit i kapitullit tuaj të tregut të synuar duhet të diskutojë klientët kryesorë.
Ky seksion me të vërtetë kërkohet vetëm për ndërmarrje ndërmarrëse (të mëdha) që kanë shumë pak klientë. Shumica e bizneseve të vogla dhe fillimet tipike mund ta kalojnë këtë dhe të vazhdojnë më tej.
Por nëse shitni në biznese të tjera (B2B), mund të keni disa klientë kryesorë që janë kritikë për suksesin e biznesit tuaj, ose një pjesë të vogël të klientëve të rëndësishëm që janë udhëheqës të trendit në hapësirën tuaj. Nëse po, përdorni këtë pjesë të fundit të kapitullit të tregut tuaj të synuar për të dhënë detaje në lidhje me ata klientë dhe se si ato janë të rëndësishëm për suksesin e biznesit tuaj.
Konkurenca
Menjëherë pas seksionit tuaj të synuar të tregut, duhet të përshkruani konkurrencën tuaj . Kush tjetër po ofron zgjidhje për të provuar dhe zgjidhur pikat e dhimbjes së klientëve tuaj? Cilat janë avantazhet tuaja konkurruese ndaj konkurrencës?
Shumica e planeve të biznesit përdorin një “matricë të konkurrencës” për të krahasuar me lehtësi tiparet e tyre kundër konkurrencës së tyre. Gjëja më e rëndësishme për të ilustruar në këtë pjesë të planit tuaj të biznesit është se si zgjidhja juaj është e ndryshme ose më e mirë se sa ofertat e tjera që një klient i mundshëm mund të marrë parasysh. Investitorët do të duan të dinë se çfarë avantazhe keni mbi konkurrencën dhe si planifikoni të dalloni veten.
Një nga gabimet më të mëdha që ndërmarrësit bëjnë në planet e tyre të biznesit është deklarimi se ata nuk kanë ndonjë konkurrencë.
Fakti i thjeshtë është se të gjitha bizneset kanë konkurrencë . Konkurrentët nuk mund të vijnë gjithmonë në formën e “konkurrencës direkte”, domethënë kur ju keni një konkurrencë që ofron një zgjidhje të ngjashme me ofertën tuaj. Shpesh herë, ju mund të keni të bëni me “konkurrencë indirekte”, që është kur konsumatorët zgjidhin problemin e tyre me një lloj zgjidhje krejtësisht të ndryshme.
Për shembull, kur Henry Ford po tregtonte për herë të parë makinat e tij, pati shumë pak konkurrencë të drejtpërdrejtë nga prodhuesit e tjerë të makinave – nuk kishte asnjë veturë tjetër. Përkundrazi, Ford po garonte kundër mënyrave të tjera të transportit – kuaj, biçikleta, trena dhe ecje. Në sipërfaqe, asnjë nga këto gjëra nuk duket si konkurrencë e vërtetë e drejtpërdrejtë, por ata ishin se si njerëzit do të zgjidhnin problemet e tyre të transportit në atë kohë.
Produkte dhe shërbime të ardhshme
Të gjithë sipërmarrësit kanë një vizion se ku dëshirojnë të marrin biznesin në të ardhmen nëse janë të suksesshëm.
Ndërsa është joshëse të kaloni shumë kohë duke eksploruar mundësi të ardhshme për produkte dhe shërbime të reja, nuk duhet të zgjeroheni shumë në këto ide në planin tuaj të biznesit. Shtë sigurisht e dobishme të përfshini një paragraf ose dy në lidhje me planet e ardhshme të mundshme, për t’u treguar investitorëve se ku jeni drejtuar në planin afatgjatë, por nuk dëshironi që plani juaj të mbizotërohet nga planet me distanca të gjata që mund ose nuk mund të realizohen. . Fokusi duhet të jetë në sjelljen e produkteve dhe shërbimeve të para në treg.
Ekzekutim
Tani që keni përfunduar kapitullin e mundësive, do të kaloni tek kapitulli i ekzekutimit, i cili përfshin gjithçka rreth asaj se si do të bëni biznesin tuaj të funksionojë. Do të mbuloni planet tuaja të marketingut dhe të shitjeve, operacionet, si do ta matni suksesin dhe pikat kryesore që ju prisni të arrini.
Plani i marketingut dhe shitjes
Marketing dhe shitje të planifikuar pjesë të detajeve të planit tuaj të biznesit si ju planifikoni për të arritur segmentet e tregut tuaj të synuar (i quajtur edhe marketingut objektiv ), se si keni ndërmend të shitur në këto tregje të synuar, çfarë plani juaj çmimi është, dhe çfarë lloje të aktiviteteve dhe partneriteteve ju duhet ta bëni biznesin tuaj një sukses.
Para se të mendoni madje edhe për të shkruar planin tuaj të marketingut, duhet të keni tregun tuaj të synuar të përcaktuar mirë dhe të keni personalizues (et) e blerësit tuaj. Pa e kuptuar vërtet se me kë po marketing, një plan marketing do të ketë pak vlerë.
Deklarata juaj e pozicionimit
Pjesa e parë e planit tuaj të marketingut dhe shitjes është deklarata juaj e pozicionimit. Pozicionimi është mënyra se si do të provoni dhe prezantoni kompaninë tuaj tek klientët tuaj. A jeni zgjidhja me çmim të ulët, apo jeni premium, markë luksoze në tregun tuaj? A ofroni diçka që konkurruesit tuaj nuk ofrojnë?
Para se të filloni të punoni në deklaratën tuaj të pozicionimit, duhet të merrni pak kohë për të vlerësuar tregun aktual dhe t’i përgjigjeni pyetjeve të mëposhtme:
- Featuresfarë veçorish ose përfitimesh ofroni që konkurrentët tuaj jo?
- Cilat janë nevojat dhe dëshirat kryesore të klientëve tuaj?
- Si po pozicionohen konkurrentët tuaj?
- Si planifikoni të dalloni nga konkursi? Me fjalë të tjera, pse një klient duhet të zgjedhë ty në vend të dikujt tjetër?
- Ku e shihni kompaninë tuaj në peizazhin e zgjidhjeve të tjera?
Pasi të keni përgjigjur këtyre pyetjeve, atëherë mund të punoni në strategjinë tuaj të pozicionimit dhe ta përcaktoni atë në planin tuaj të biznesit.
Mos u shqetësoni për bërjen e deklaratës tuaj të pozicionimit shumë të gjatë ose të thelluar. Thjesht duhet të shpjegoni se ku ndodhet kompania juaj brenda peizazhit konkurrues dhe cili është propozimi juaj i vlerës themelore që e diferencon kompaninë tuaj nga alternativat që mund të marrë në konsideratë një klient.
Ju mund të përdorni këtë formulë të thjeshtë për të zhvilluar një deklaratë të pozicionimit:
Për [përshkrimin e synuar të tregut] kush [nevojitet tregu i synuar], [ky produkt] [si e plotëson nevojën]. Për dallim nga [konkursi kryesor], [karakteristika më e rëndësishme dalluese].
Për shembull, deklarata e pozicionimit për LivePlan, produkti i planifikimit të biznesit tonë, është: “Për biznesmenin që po fillon një kompani të re, po nxjerr produkte të reja ose kërkon fonde ose partnerë, LivePlan është softuer që prodhon plane profesionale të biznesit shpejt dhe me lehtësi. Për dallim nga [emri i lënë mënjanë], LivePlan krijon një plan të vërtetë biznesi, me njohuri të vërteta – jo vetëm shabllonë të prerë, modele plotësuese-bosh. ”
Çmimi
Pasi të dini se cila është strategjia juaj e përgjithshme e pozicionimit, mund të kaloni tek çmimi .
Strategjia juaj e pozicionimit shpesh do të jetë një shtytës kryesor se si i çmoni ofertat tuaja. Çmimi u dërgon një mesazh shumë të fortë konsumatorëve dhe mund të jetë një mjet i rëndësishëm për të komunikuar pozicionimin tuaj tek konsumatorët. Nëse po ofroni një produkt premium, një çmim premium do t’ua komunikojë shpejt atë mesazh konsumatorëve.
Vendosja për çmimin tuaj mund të ndjeheni më shumë si një art sesa një shkencë, por ka disa rregulla themelore që duhet të ndiqni:
- Duke mbuluar shpenzimet tuaja. Sigurisht që ekzistojnë përjashtime nga kjo, por për pjesën më të madhe, ju duhet të jeni duke u ngarkuar klientët tuaj më shumë sesa ju kushton të ofroni produktin ose shërbimin tuaj.
- Çmimet e qendrës së fitimit parësor dhe sekondar. Çmimi juaj fillestar mund të mos jetë qendra juaj kryesore e fitimit. Për shembull, ju mund të shisni produktin tuaj në, ose edhe më poshtë, kostoja juaj, por kërkoni një kontratë mirëmbajtjeje ose mbështetjeje shumë më fitimprurëse që të shkojë së bashku me blerjen.
- Matja e shkallës së tregut . Çmimet tuaja duhet të përputhen me kërkesën dhe pritjet e konsumatorit. Çmimi shumë i lartë dhe mund të mos keni klientë. Çmimi shumë i ulët dhe njerëzit mund të nënvlerësojnë ofertën tuaj.
Ju mund t’i qaseni strategjisë suaj të çmimeve në mënyra të ndryshme. Këtu janë disa mënyra se si të mendoni për çmimet tuaja dhe të dilni me strategjinë e duhur për biznesin tuaj:
- Çmimi i kostos plus . Ju mund të vendosni çmimet tuaja bazuar në disa faktorë. Ju mund të shikoni në kostot tuaja dhe pastaj të shënoni ofertën tuaj nga atje. Kjo zakonisht quhet “çmimi i kostos plus” dhe mund të jetë efektiv për prodhuesit kur mbulimi i kostove fillestare është kritik.
- Çmimi e bazuara në treg. Një metodë tjetër është të shikoni peizazhin aktual të konkurrencës dhe më pas çmimin bazuar në atë që pret tregu. Ju mund të çmoni në fund të tregut të lartë ose të ulët për të vendosur pozicionimin tuaj.
- Çmimi i vlerës. Megjithatë, një metodë tjetër është të shikoni në një model “çmimi të vlerës” ku përcaktoni çmimin bazuar në sa vlerë i jepni klientit tuaj. Për shembull, nëse po tregoni kujdes për lëndinë për profesionistë të zënë, ju mund të kurseni klientët tuaj 1 orë / javë. Nëse ajo orë e kohës së tyre vlerësohet 50 $ / orë, shërbimi juaj mund të paguajë 30 $ / orë.
Promovimi
Me çmimin dhe pozicionimin e kujdesshëm, është koha të shikoni strategjinë tuaj të promovimit. Një plan promovimi detajon se si planifikoni të komunikoni me perspektivat dhe klientët tuaj. Mos harroni, është e rëndësishme që ju të dëshironi të matni sa kushtojnë promovimet tuaja dhe sa shitje ato ofrojnë. Programet promovuese që nuk janë fitimprurëse janë të vështira për tu mbajtur në planin afatgjatë.
Paketim
Nëse jeni duke shitur një produkt, paketimi i këtij produkti është kritik . Nëse keni imazhe nga paketimi juaj, përfshirë ato në planin tuaj të biznesit është gjithmonë një ide e mirë.
Sigurohuni që seksioni i paketimit të planit tuaj të përgjigjet në pyetjet e mëposhtme:
- A përputhet paketimi juaj me strategjinë tuaj të pozicionimit?
- Si e komunikon paketimin tuaj propozimi juaj i vlerës kryesore?
- Si krahasohet paketimi juaj me konkurrencën tuaj?
Reklamat
Plani juaj i biznesit duhet të përfshijë një përmbledhje të llojeve të reklamave për të cilat planifikoni të shpenzoni para. A do të reklamoni në internet? Apo ndoshta në media tradicionale, offline ? Një komponent kryesor për planin tuaj të reklamimit është plani juaj për të matur suksesin e reklamimit tuaj.
Marrëdhëniet me publikun
Marrja e mediave për t’ju mbuluar — PR — mund të jetë një mënyrë e shkëlqyeshme për të arritur klientët tuaj. Marrja e një përmbledhje të shquar të produktit ose shërbimit tuaj mund t’ju japë ekspozimin që ju nevojitet për të rritur biznesin tuaj. Nëse marrëdhëniet me publikun nëse janë pjesë e strategjisë suaj promovuese, detajoni planet tuaja këtu.
Marketingu i përmbajtjes
Një strategji popullore për promovim është angazhimi në atë që quhet marketing i përmbajtjes.
Marketingu i përmbajtjes është ajo që Bplans ka të bëjë me të gjitha. It’sshtë kur publikoni informacione, këshilla dhe këshilla të dobishme – zakonisht të vëna në dispozicion falas – në mënyrë që tregu juaj i synuar të mund të njihet me kompaninë tuaj përmes ekspertizës që jepni. Marketingu i përmbajtjes ka të bëjë me mësimin dhe edukimin e perspektivave tuaja në temat për të cilat ata interesohen, jo vetëm për tiparet dhe përfitimet që ju ofroni.
Mediat sociale
Këto ditë, të kesh një prani të mediave sociale është në thelb një kërkesë për shumicën dërrmuese të bizneseve. Ju nuk keni nevojë të jeni në çdo kanal të mediave sociale , por duhet të jeni në ato në të cilat janë klientët tuaj. Gjithnjë e më shumë, perspektivat po përdorin mediat sociale për të mësuar rreth kompanive dhe për të zbuluar se sa reagojnë ata.
Aleanca strategjike
Si pjesë e planit tuaj të marketingut, ju mund të mbështeteni në bashkëpunimin e ngushtë me një kompani tjetër në një formë partneriteti. Ky partneritet mund të ndihmojë në sigurimin e hyrjes në një segment të tregut të synuar për kompaninë tuaj ndërsa lejoni partnerin tuaj të ofrojë një produkt ose shërbim të ri për klientët e tyre. Nëse keni partneritete të krijuara tashmë, është e rëndësishme të detajoni ato partneritete në planin tuaj të biznesit.
Operacionet
Seksioni i operacioneve është se si funksionon biznesi juaj. Shtë logjistika, teknologjia dhe arrat dhe bulonat e tjera. Në varësi të llojit të biznesit që filloni, ju mund ose nuk mund të keni nevojë për seksionet e mëposhtme. Përfshini vetëm atë që ju nevojitet dhe hiqni gjithçka tjetër.
Ndihmuese dhe përmbushje
Nëse kompania juaj po blen produktet që po i shet nga shitësit e tjerë, është e rëndësishme të përfshini detaje se nga vijnë produktet tuaja, si ato ju dorëzohen, dhe në fund të fundit si i dorëzoni produktet tek konsumatori – kjo është ndihmuese dhe përmbushje .
Nëse po ndihmoni produkte nga prodhuesit jashtë shtetit, investitorët do të duan të dinë për përparimin tuaj duke punuar me këta furnizues. Nëse biznesi juaj do të dërgojë produkte te klientët tuaj, duhet të përshkruani planet tuaja për transportimin e produkteve tuaja.
Teknologji
Nëse jeni një kompani teknologjike, është e rëndësishme për planin e biznesit tuaj të përshkruani teknologjinë tuaj dhe çfarë është “salca juaj sekrete”.
Ju nuk keni nevojë të jepni sekretet e tregtisë në planin tuaj të biznesit, por duhet të përshkruani se si teknologjia juaj është e ndryshme dhe më e mirë se zgjidhjet e tjera atje. Në një nivel të lartë, ju do të dëshironi të përshkruani se si funksionon teknologjia juaj. Ju nuk keni nevojë të shkoni në detaje ngacmuese këtu, megjithëse — nëse një investitor është i interesuar për më shumë detaje ata do ta kërkojnë atë, dhe ju mund t’i jepni ato informacione në shtojcën tuaj.
Mos harroni, qëllimi juaj është ta mbani planin tuaj të biznesit sa më të shkurtër që të jetë e mundur, kështu që shumë detaje këtu lehtë mund ta bëjnë planin tuaj shumë të gjatë.
Shpërndarje
Për kompanitë e produkteve, një plan shpërndarjeje është një pjesë e rëndësishme e planit të plotë të biznesit. Në pjesën më të madhe, kompanitë e shërbimit mund ta kalojnë këtë pjesë dhe të lëvizin më tej.
Shpërndarja është se si ju do ta merrni produktin tuaj në duart e klientëve tuaj. Everydo industri ka kanale të ndryshme shpërndarjeje dhe mënyra më e mirë për të krijuar planin tuaj të shpërndarjes është të intervistoni të tjerët në industrinë tuaj për të kuptuar se cili është modeli i tyre i shpërndarjes.
Këtu janë disa modele të shpërndarjes së zakonshme që mund të merrni parasysh për biznesin tuaj:
Shpërndarja direkte
Shitja direkt te konsumatorët është deri tani opsioni më i thjeshtë dhe më fitimprurës.
Ju mund të konsideroni kalimin e kursimeve të shitjes direkt te klientët tuaj ose thjesht mund të rritni marzhet e fitimit tuaj. Akoma do t’ju duhet të mbuloni logjistikën se si do t’i merrni produktet tuaja tek klientët tuaj nga depoja juaj, por një model i shpërndarjes direkte është zakonisht mjaft i thjeshtë.
Shpërndarja me pakicë
Shumica e shitësve me pakicë nuk u pëlqen sherri për t’u marrë me mijëra furnizues individualë.
Në vend të kësaj, ata preferojnë të blejnë përmes ndërmarrjeve të mëdha të shpërndarjes që grumbullojnë produkte nga shumë furnitorë dhe më pas e bëjnë atë inventar në dispozicion për shitësit për të blerë. Sigurisht, këta shpërndarës marrin një përqindje të shitjeve që kalojnë nëpër depot e tyre.
Përfaqësuesit e prodhuesve
Këto janë zakonisht shitës të cilët punojnë për një agjenci “repping”. Ata shpesh kanë marrëdhënie me shitësit dhe shpërndarësit dhe punojnë për të shitur produktet tuaja në kanalin e duhur. Ata zakonisht punojnë me komision dhe nuk është e pazakontë që një përfaqësues të jetë i domosdoshëm për marrjen e një kompanie të re për një shpërndarës ose shitës me pakicë.
OEM
Kjo nënkupton “prodhuesin e pajisjeve origjinale”. Nëse produkti juaj është shitur në një kompani tjetër që pastaj përfshin produktin tuaj në produktin e tyre të përfunduar, atëherë jeni duke përdorur një kanal OEM.
Një shembull i mirë i kësaj janë furnizuesit e pjesëve të makinave. Ndërsa prodhuesit e mëdhenj të automjeteve ndërtojnë komponentë të mëdhenj të veturave të tyre, ata gjithashtu blejnë pjesë të përbashkëta nga shitësit e palëve të treta dhe i përfshijnë ato pjesë në automjetin e përfunduar.
Shumica e kompanive përdorin një përzierje të kanaleve të shpërndarjes si pjesë e planeve të tyre, kështu që mos mendoni se ju duhet të kufizoheni në një kanal të vetëm. Për shembull, është shumë e zakonshme të shesësh direkt dhe përmes shpërndarësve — mund të blini një iPhone direkt nga Apple, ose të shkoni në një dyqan Target dhe të merrni një atje.
Pikat kryesore dhe matjet
Një plan biznesi është vetëm një dokument në letër pa një rrugë të vërtetë për të realizuar punën, të kompletuar me një program, role të përcaktuara dhe përgjegjësi kryesore.
Përderisa pjesa e pikave dhe metrics e planit tuaj të biznesit mund të mos jetë e gjatë, është e rëndësishme që të merrni kohën për të kërkuar përpara dhe të planifikoni hapat e ardhshëm kritikë për biznesin tuaj. Investitorët do të duan të shohin që ju e kuptoni se çfarë duhet të ndodhë për t’i bërë planet tuaja realitet dhe se jeni duke punuar në një orar realist.
Filloni me një përmbledhje të shpejtë të pikave tuaja. Pika kryesore janë planifikuar qëllimet kryesore. Për shembull, nëse jeni duke prodhuar një pajisje mjekësore, do të keni piketa që lidhen me testimin klinik dhe proceset e miratimit të qeverisë. Nëse jeni duke prodhuar një produkt të konsumit, mund të keni piketa që lidhen me prototipet, gjetjen e prodhuesve dhe marrjen e rendit të parë.
Ndërsa piketat shpresojnë, ju do të dëshironi të hidhni një vështrim përsëri në arritjet kryesore që keni pasur tashmë. Investitorët pëlqejnë ta quajnë këtë “tërheqje”. Farë do të thotë kjo është se kompania juaj ka treguar disa dëshmi të suksesit të hershëm.
Tërheqja mund të jetë disa shitje fillestare, një program pilot i suksesshëm ose një partneritet i rëndësishëm. Ndarja e kësaj dëshmie që kompania juaj është më shumë sesa një ide – se ka prova aktuale se do të jetë një sukses – mund të jetë mjaft e rëndësishme për të ulur paratë që ju nevojiten për të rritur biznesin tuaj.
Përveç piketave dhe tërheqjeve, plani juaj i biznesit duhet të përshkruajë detajet e matjeve kryesore që do të shikoni ndërsa biznesi juaj del nga toka. Metrikë janë numrat që shikoni rregullisht për të gjykuar shëndetin e biznesit tuaj. Ata janë shtytësit e rritjes për modelin e biznesit tuaj dhe planin tuaj financiar.
Për shembull, një restorant mund t’i kushtojë vëmendje të veçantë numrit të kthesave të tryezës që kanë gjatë një nate mesatare dhe raportit të shitjeve të pijeve me shitjet e ushqimit. Një kompani e softuerëve në internet mund të shikojë në normat e dredhjes (përqindja e klientëve që anulojnë) dhe regjistrimet e reja. Do biznes do të ketë metrikë kyçe që shikon për të monitoruar rritjen dhe problemet e hershme, dhe plani i biznesit tuaj duhet të detajojë metrikat kryesore që do të ndiqni në biznesin tuaj.
Supozimet dhe rreziqet kryesore
Më në fund, plani i biznesit tuaj duhet të detajojë supozimet kryesore që keni bërë që janë të rëndësishme për suksesin e biznesit tuaj.
Një mënyrë tjetër për të menduar rreth supozimeve kryesore është të mendoni për rrezikun. Risksfarë rreziqesh po merrni me biznesin tuaj ? Për shembull, nëse nuk keni një kërkesë të provuar për një produkt të ri, ju po bëni një supozim se njerëzit do të duan atë që po ndërtoni. Nëse mbështeteni në reklamat në internet si një kanal kryesor promovues, po bëni supozime për kostot e asaj reklamimi dhe përqindjen e shikuesve të reklamave që në të vërtetë do të bëjnë një blerje.
Të dish se cilat janë supozimet tuaja kur filloni një biznes, mund të bëni ndryshimin midis suksesit të biznesit dhe dështimit të biznesit. Kur ju njohni supozimet tuaja, mund të përcaktoni se supozimet tuaja janë të sakta. Sa më shumë që të mund të minimizoni supozimet tuaja, aq më shumë ka të ngjarë që biznesi juaj të ketë sukses.
Pasqyrë e kompanisë dhe ekipi
Në këtë kapitull, ju do të rishikoni strukturën e kompanisë suaj dhe kush janë anëtarët kryesorë të ekipit. Këto detaje janë veçanërisht të rëndësishme për investitorët pasi ata do të duan të dinë se kush është prapa kompanisë dhe nëse ata mund të shndërrojnë një ide të mirë në një biznes të shkëlqyeshëm.
Ekip
Adresa e vjetër është se investitorët nuk investojnë në ide, ata investojnë në njerëz. Disa investitorë madje shkojnë aq larg sa të thonë se ata më mirë do të investojnë në një ide mediokre me një ekip të shkëlqyeshëm pas saj, sesa një ide bllokbosteri me një ekip mediokër.
Çfarë do të thotë me të vërtetë është se drejtimi i një biznesi të suksesshëm gjithçka varet nga ulja e punës. A mund të realizoni në fakt atë që keni planifikuar? A keni ekipin e duhur për të shndërruar një ide të mirë në një biznes të shkëlqyeshëm që do të ketë klientët që zhvishen nga dyert tuaja?
Pasqyra e kompanisë dhe kapitulli i ekipit të planit tuaj të biznesit është ajo ku ju bëni rastin tuaj më të mirë që ju keni ekipin e duhur për të ekzekutuar idenë tuaj. Duhet të tregojë që keni menduar për rolet dhe përgjegjësitë e rëndësishme që i nevojiten biznesit tuaj në mënyrë që të rriten dhe të jenë të suksesshëm.
Përfshini bios të shkurtër që nxjerrin në pah përvojat përkatëse të secilit anëtar të ekipit kryesor. Shtë e rëndësishme këtu për të bërë çështjen pse skuadra është skuadra e duhur për ta kthyer një ide në realitet. A kanë ata përvojën dhe prejardhjen e duhur në industri? A kanë pasur anëtarët e ekipit suksese sipërmarrëse më parë?
Një gabim i zakonshëm që ndërmarrësit e rinjë bëjnë në përshkrimin e ekipit të menaxhimit po u japin të gjithëve në ekip një titull të nivelit C (CEO, CMO, COO, etj). Ndërsa kjo mund të jetë e mirë për egot, shpesh nuk është realiste. Ndërsa një kompani rritet, ju mund të kërkoni lloje të ndryshme të përvojës dhe njohurive. Shpesh është më mirë të lejoni rritjen e titujve në të ardhmen sesa të filloni të gjithë në krye pa hapësirë për rritje apo ndryshime në të ardhmen.
Ekipi juaj menaxhues nuk ka nevojë të jetë i plotë për të patur një plan të plotë biznesi. Nëse e dini që keni boshllëqe të ekipit të menaxhimit, është në rregull Në fakt, investitorët shohin faktin që ju e dini se po humbni njerëz të caktuar kryesorë si një shenjë pjekurie dhe njohuri për atë që duhet të ketë sukses biznesi juaj. Nëse keni boshllëqe në ekipin tuaj, thjesht identifikoni ato dhe tregoni se po kërkoni njerëzit e duhur për të përmbushur role të caktuara.
Më në fund, ju mund të zgjidhni të përfshini një plan organizativ të propozuar në planin e biznesit tuaj. Kjo nuk është kritike dhe sigurisht mund të jetojë në shtojcën e planit tuaj të biznesit. Në një moment, ndërsa eksploroni opsionet e financimit, mund t’ju kërkohet një “tabelë org”, kështu që është mirë të keni një të tillë. Përtej mbledhjes së parave, një tabelë org është gjithashtu një mjet i dobishëm i planifikimit për t’ju ndihmuar të mendoni për kompaninë tuaj dhe se si do të rriten me kalimin e kohës. Cilat role kryesore do të kërkoni të plotësoni të ardhmen dhe si do t’i strukturoni ekipet tuaja për të përfituar sa më shumë prej tyre? Një tabelë org mund t’ju ndihmojë të mendoni përmes këtyre pyetjeve.
Pasqyrë e kompanisë
Pasqyra e kompanisë ka shumë të ngjarë të jetë pjesa më e shkurtër e planit tuaj të biznesit. Për një plan që synoni të ndani vetëm brenda partnerëve të biznesit dhe anëtarëve të ekipit, kaloni këtë seksion dhe shkoni tutje.
Për një plan që do të ndani me njerëz jashtë kompanisë suaj, kjo pjesë duhet të përfshijë:
- Deklarata e misionit
- Pronë intelektuale
- Një përmbledhje e strukturës ligjore dhe pronësisë së kompanisë suaj
- Vendndodhja e biznesit
- Një histori e shkurtër e kompanisë nëse është një kompani ekzistuese
Deklarata e misionit
Mos bini në grackën e shpenzimit të një dite ose më shumë në deklaratën e misionit tuaj . Një orë ose dy duhet të jetë mjaft kohë.
Shmangni bashkimin e një deklarate të gjatë, të përgjithshme për mënyrën sesi kompania juaj u shërben klientëve të saj, punonjësve, etj. Misioni i kompanisë suaj duhet të jetë i shkurtër – një ose dy fjali më së shumti — dhe ai duhet të përfshijë, në një nivel shumë të lartë, atë që jeni duke u përpjekur të bëni. Sinqerisht, deklarata juaj e misionit dhe propozimi juaj i vlerës së përgjithshme mund të jenë madje e njëjta gjë.
Këtu në Palo Alto Software (prodhuesit e Bplans), deklarata jonë e misionit është kjo: “Ne i ndihmojmë njerëzit të kenë sukses në biznes”. Shtë e thjeshtë dhe përfshin gjithçka që bëjmë nga llojet e produkteve që ndërtojmë në llojin e marketingut që bëjmë.
Pronë intelektuale
Kjo kryesisht vlen për teknologjinë dhe ndërmarrjet shkencore, kështu që thjesht kaloni këtë nëse nuk keni nevojë të diskutoni për patentat tuaja dhe pronën tjetër intelektuale.
Por, nëse keni pronë intelektuale që është në pronësi të biznesit tuaj dhe ndihmon biznesin tuaj të mbrohet kundër konkurrencës, ju duhet t’i detajoni ato informacione këtu. Nëse keni patenta ose jeni në procesin e aplikimit për patentë, ky është vendi për të nënvizuar ato patenta. Po aq e rëndësishme për të diskutuar është licencimi i teknologjisë — nëse po licenconi teknologjinë thelbësore nga dikush tjetër, duhet ta zbuloni atë në planin tuaj të biznesit dhe të jeni të sigurt për të përfshirë detaje të marrëdhënies financiare.
Struktura dhe pronësia e biznesit
Përmbledhja e kompanisë suaj duhet të përfshijë gjithashtu një përmbledhje të strukturës aktuale të biznesit të kompanisë suaj . A jeni një LLC ? Një Corp ? Një S-Corp ? Një pronar i vetëm ? Në një partneritet ?
Sigurohuni që të përcaktoni të sigurojë një përmbledhje të asaj se si është në pronësi të biznesit gjithashtu. A ka secili partner biznesi një pjesë të barabartë të biznesit? Si ndahet pronësia? Huadhënësit dhe investitorët e mundshëm do të duan të dinë strukturën e biznesit para se të konsiderojnë një kredi ose investim.
Historia e kompanisë
Nëse jeni duke shkruar një plan biznesi për një kompani ekzistuese, është e përshtatshme të përfshini një histori të shkurtër të kompanisë dhe të nënvizoni arritjet kryesore historike. Përsëri, mbajeni këtë seksion të shkurtër – jo më shumë se disa paragrafë më së shumti.
Ky seksion është veçanërisht i dobishëm për t’i dhënë kontekst pjesës tjetër të planit tuaj, dhe gjithashtu mund të jetë shumë i dobishëm për planet e brendshme. Seksioni i historisë së kompanisë mund t’u sigurojë punonjësve të rinj një prapavijë në kompani, në mënyrë që ata të kenë një kontekst më të mirë për punën që ata po bëjnë dhe nga ka ardhur kompania me kalimin e viteve.
Vendndodhja
Më në fund, seksioni i përmbledhjes së kompanisë së planit tuaj të biznesit duhet të përshkruajë vendndodhjen tuaj aktuale dhe çdo lehtësi që posedon kompania.
Për bizneset që u shërbejnë konsumatorëve nga një dyqan dyqanesh, ky informacion është thelbësor. Gjithashtu, për bizneset që kërkojnë lehtësira të mëdha për prodhim, deponim, etj., Ky informacion është një pjesë e rëndësishme e planit tuaj.
Plani financiar
E fundit, por sigurisht jo më pak, është kapitulli i planit tuaj financiar. Kjo është shpesh ajo që ndërmarrësit e shohin më të frikshme, por nuk ka pse të jetë aq frikësuese sa duket. Biznesit financat për shumicën e startups janë më pak të komplikuara se sa ju mendoni, dhe një shkallë të biznesit sigurisht nuk është e nevojshme për të ndërtuar një parashikim solid financiar . Thënë kjo, nëse keni nevojë për ndihmë shtesë, ka shumë mjete dhe burime atje për t’ju ndihmuar të ndërtoni një plan të fortë financiar.
Një plan financiar tipik do të ketë parashikime mujore të shitjeve dhe të ardhurave për 12 muajt e parë, dhe pastaj parashikimet vjetore për tre deri në pesë vjet të mbetur. Parashikimet tre-vjeçare janë zakonisht të përshtatshme, por disa investitorë do të kërkojnë një parashikim pesë-vjeçar.
Më poshtë janë detaje të pasqyrave financiare që duhet të përfshini në planin e biznesit tuaj, dhe një përmbledhje të shkurtër të asaj që duhet të jetë në secilin seksion.
Parashikimi i shitjeve
Parashikimi juaj i shitjeve është vetëm ai proj parashikimet tuaja se sa do të shisni gjatë viteve të ardhshme.
Një parashikim i shitjeve zakonisht ndahet në disa rreshta, me një rresht për çdo produkt thelbësor ose shërbim që po ofroni. Mos bëni gabim të prisni parashikimin e shitjeve tuaja në detaje ngacmuese. Thjesht përqendrohuni në nivelin e lartë në këtë pikë.
Për shembull, nëse parashikoni shitje për një restorant , mund të prisni parashikimin tuaj në këto grupe: drekë, darkë dhe pije. Nëse jeni një kompani produktesh, mund të prisni parashikimin tuaj sipas segmenteve të tregut të synuar ose në kategori kryesore produktesh.
Parashikimi juaj i shitjeve do të përfshijë gjithashtu një rresht përkatës për secilën rresht shitje për të mbuluar Koston e Mallrave të Shitura , i njohur gjithashtu si COGS (i quajtur edhe kosto direkte). Këto rreshta tregojnë shpenzimet që lidhen me bërjen e produktit tuaj ose ofrimin e shërbimit tuaj. COGS duhet të përfshijë vetëm ato shpenzime që lidhen drejtpërdrejt me bërjen e produkteve tuaja, jo shpenzime të rregullta biznesi siç janë qira, sigurime, paga, etj. Për restorantet, do të ishte kostoja e përbërësve. Për një kompani produkti, do të ishte kostoja e lëndëve të para. Për një biznes këshillimi, mund të jetë kostoja e letrës dhe materialeve të tjera prezantuese.
Plani i personelit
Personeli juaj planifikon detaje se sa planifikoni të paguani punonjësit tuaj. Për një kompani të vogël, ju mund të listoni çdo pozicion në planin e personelit dhe sa do të paguhen çdo muaj për secilën pozicion. Për një kompani më të madhe, plani i personelit zakonisht ndahet në grupe funksionale si “marketing” dhe “shitje”.
Plani i personelit do të përfshijë gjithashtu atë që zakonisht quhet “barrë e punonjësve”, që është kostoja e një punonjësi përtej pagës. Kjo përfshin taksat e pagave, sigurimet dhe kostot e tjera të nevojshme që ju do të bëni çdo muaj për të pasur një punonjës në listën tuaj të pagave.
Pasqyra e të ardhurave ose pasqyra e fitimit dhe humbjes
E njohur edhe si pasqyra e të ardhurave , fitimi dhe humbja (ose P&L) është ajo ku numrat tuaj të gjithë bëhen bashkë dhe tregojnë nëse po fitoni një fitim ose po humbni. P&L tërheq të dhënat nga parashikimi i shitjes suaj dhe nga plani juaj i personelit dhe gjithashtu përfshin një listë të të gjitha shpenzimeve tuaja të tjera të vazhdueshme që lidhen me drejtimin e biznesit tuaj. Ju mund të shkarkoni një shembull falas të një pasqyre të të ardhurave këtu.
P&L gjithashtu përmban “fundin” gjithëpërfshirës ku shpenzimet tuaja zbriten nga të ardhurat tuaja për të treguar nëse biznesi juaj po fiton çdo muaj ose mund të shkaktojë disa humbje gjatë rritjes.
Një P&L tipike do të jetë një spreadsheet që përfshin sa vijon:
- Shitjet (ose të ardhurat ose të ardhurat). Ky numër do të vijë nga fleta e punës tuaj e parashikimit të shitjeve dhe përfshin të gjitha të ardhurat e krijuara nga biznesi.
- Kostoja e mallrave të shitura (COGS). Ky numër vjen gjithashtu nga parashikimi juaj i shitjeve dhe është kostoja totale e shitjes së produktit tuaj. Për bizneset e shërbimeve, kjo gjithashtu mund të quhet kosto e shitjeve ose kosto direkte.
- Marzhi bruto . Zbritni COGS tuaj nga shitjet tuaja për të marrë këtë numër. Shumica e pasqyrave të fitimit dhe humbjes tregojnë gjithashtu këtë numër si përqindje e shitjeve totale (marzhi bruto / shitjet = përqindja e marzhit bruto)
- Shpenzimet operative . Renditni të gjitha shpenzimet tuaja që lidhen me drejtimin e biznesit tuaj, duke përjashtuar ato që ju tashmë i keni detajuar. Ju gjithashtu duhet të përjashtoni taksat, zhvlerësimin dhe amortizimin. Megjithatë, ju do të përfshijnë pagat, hulumtim dhe zhvillim (R & D) shpenzimet, shpenzimet e marketingut, dhe shpenzimet e tjera këtu.
- Shpenzimet totale të funksionimit . Kjo është shuma e shpenzimeve tuaja operative.
- Të ardhurat operative . Kjo njihet edhe si EBITDA, ose fitimet para interesit, taksave, amortizimit dhe amortizimit. Ky është një llogaritje e thjeshtë ku thjesht zbrisni shpenzimet totale të operimit dhe COGS nga shitjet tuaja.
- Interesi, taksat, amortizimi dhe amortizimi. Nëse keni ndonjë prej këtyre rrjedhave të shpenzimeve, do t’i renditni ato nën të ardhurat tuaja operative.
- Shpenzimet totale. Shtoni shpenzimet tuaja operative në interes, taksat, amortizimin dhe amortizimin për të marrë shpenzimet tuaja totale.
- Fitimi neto. Kjo është vija fundore e gjithë-rëndësishme që tregon nëse keni fituar një fitim, ose keni humbur, gjatë një muaji ose viti të caktuar.
Pasqyra e fluksit të parave
Pasqyra e fluksit të parave shpesh ngatërrohet me pasqyrën e fitimit dhe humbjes, por ato janë shumë të ndryshme dhe shërbejnë për qëllime shumë të ndryshme. Përderisa P&L llogarit fitimet dhe humbjet tuaja, pasqyra e rrjedhës së parave mban shënime se sa para (para në bankë) keni në çdo pikë të caktuar. Merrni një shembull të një deklarate të fluksit të parave këtu .
Theelësi për të kuptuar ndryshimin midis dy deklaratave është të kuptoni ndryshimin midis parave të gatshme dhe fitimeve. Mënyra më e thjeshtë për të menduar rreth saj është kur bëni një shitje. Nëse keni nevojë t’i dërgoni një faturë klientit tuaj dhe më pas klientit tuaj ju duhen 30 ose 60 ditë për të paguar faturën, nuk keni para të gatshme nga shitja menjëherë. Por, ju do të keni rezervuar shitjen në P&L tuaj dhe do të tregoni një fitim nga ajo shitje ditën kur e keni bërë shitjen.
Një deklaratë tipike e fluksit të parave fillon me sasinë e parave të gatshme që keni në dorë, shton para të reja të marra përmes shitjeve në para dhe faturave të paguara, dhe më pas zbrit para të gatshme që keni paguar ndërsa paguani faturat, shlyeni kreditë, paguani taksat, etj. Kjo do t’ju lërë më pas me rrjedhën tuaj totale të parave (paratë në minus para të gatshme) dhe paratë tuaja që përfundojnë duke filluar paratë e gatshme + paratë në para – para (paratë e gatshme).
Pasqyra juaj e fluksit të parave do t’ju tregojë kur mund të jeni të ulët me para, dhe kur mund të jetë koha më e mirë për të blerë pajisje të reja. Mbi të gjitha, pasqyra juaj e fluksit të parave do t’ju ndihmojë të kuptoni se sa para ju nevojiten për të mbledhur ose marrë hua për të rritur kompaninë tuaj. Meqenëse një biznes operativ nuk mund të mbarojë paratë e gatshme pa pasur nevojë të mbyllë dyert e tij, përdorni deklaratën tuaj të rrjedhës së parave për të kuptuar pikat tuaja të ulëta të parave dhe të merrni në konsideratë opsionet për të sjellë para shtesë.
Bilanci i gjendjes
Pasqyra e fundit financiare që shumica e bizneseve do të duhet të krijojnë si pjesë e planit të tyre të biznesit është bilanci . Bilanci ofron një përmbledhje të shëndetit financiar të biznesit tuaj. Ajo rendit aktivet në kompaninë tuaj, detyrimet dhe kapitalin tuaj (të pronarit). Nëse zbrisni detyrimet e kompanisë nga aktivet, mund të përcaktoni vlerën neto të kompanisë.
Përdorimi i fondeve
Nëse jeni duke mbledhur para nga investitorët, duhet të përfshini një pjesë të shkurtër të planit tuaj të biznesit që detajon saktësisht se si planifikoni të përdorni paratë e investitorëve tuaj.
Kjo pjesë nuk ka nevojë të hedhë në detaje ngacmuese se si do të shpenzohet çdo dollar i fundit, por përkundrazi, tregoni fushat kryesore ku do të shpenzohen fondet e investitorëve. Këto mund të përfshijnë marketing, R&D, shitje, ose ndoshta blerje të inventarit.
Strategjia e daljes
Gjëja e fundit që ju duhet të përfshini në kapitullin e planit tuaj financiar është një pjesë e strategjisë suaj të daljes .
Një strategji e daljes është plani juaj për të shitur përfundimisht biznesin tuaj, qoftë një kompani tjetër ose publikut në një IPO. Nëse keni investitorë, ata do të duan të dinë mendimet tuaja për këtë. Nëse jeni duke drejtuar një biznes që planifikoni të mbani pronësinë e pafundësisë, dhe nuk po kërkoni investime të engjëjve ose financim të QV, ju mund të kaloni seksionin e strategjisë së daljes. Në fund të fundit, investitorët tuaj do të duan të marrin një kthim të investimit të tyre, dhe mënyra e vetme që ata do ta marrin këtë është nëse kompania i është shitur dikujt tjetër.
Përsëri, nuk keni nevojë të shkoni në detaje ngacmuese këtu, por duhet të identifikoni disa kompani që mund të jenë të interesuara për t’ju blerë nëse jeni të suksesshëm.
Shtojcat
Një shtojcë e planit tuaj të biznesit nuk është një kapitull i kërkuar në asnjë mënyrë, por është një vend i dobishëm për të ngjitur çdo tabelë, tabela, përkufizime, shënime ligjore, ose informacion tjetër kritik që ose ndjehet shumë i gjatë ose shumë jashtë vendit. të përfshini diku tjetër në planin tuaj të biznesit. Nëse keni një patentë ose një pritje për patentë, ose ilustrime të produktit tuaj, këtu mund të përfshini detajet.
Burimi: BPlans.