Këto të dhëna paraqesin një analizë të përdorimit të programeve të kontabilitetit globalisht, dhe jo vetëm për tregun tonë. Ne publikojmë komente të paanshme; opinionet tona janë tonat dhe nuk ndikohen nga pagesat nga reklamuesit.
Ndiqni me lehtësi financat e biznesit tuaj
Softueri i kontabilitetit përdoret nga individët dhe pronarët e bizneseve për të regjistruar të ardhurat dhe shpenzimet dhe për të gjetur financat e tyre. Është më efikase dhe bën më pak gabime sesa përpunimi manual. Gjithashtu mund të kursejë kohë me veçori të tilla si automatizimi dhe i jep pronarit një vend për të ruajtur dokumente dhe fatura të rëndësishme për të hyrë në çdo kohë. Nëse kontabiliteti nuk është pika juaj më e fortë juaj apo edhe nëse është dhe dëshironi të kurseni kohë, lexoni për të parë se cili program kontabël është i duhuri për biznesin tuaj.
Për të përcaktuar programin më të mirë të kontabilitetit, ne hulumtuam më shumë se 20 programe dhe aplikacione para se të vendosnim për 8 më të mirët. Ne i zgjodhëm këto bazuar në veçoritë dhe funksionet e krijuara posaçërisht për pronarët e bizneseve të vogla, lehtësinë e përdorimit, koston dhe më shumë.
Këtu janë zgjedhjet tona kryesore.
8 Softuerët më të mirë të Kontabilitetit për 2021
- Më i miri në përgjithësi: Intuit QuickBooks
- Nënkampion: FreshBooks
- Më e mira për përdoruesit e shumtë: Sage Business Cloud Accounting
- Më e mira për kontabilistët me përvojë: AccountEdge Pro
- Vlera më e mirë: Wave Accounting
- Karakteristikat më të mira shtesë: Xero
- Më e mira për bizneset e tregtisë elektronike: GoDaddy
- Më e mira për automatizimin: Zoho Books
Softueri më i mirë i kontabilitetit
MË I MIRI NË PËRGJITHËSI
Intuit QuickBooks
QuickBooks është një softuer kontabël i zhvilluar dhe tregtuar nga Intuit. Lëshimi i tij i fundit me bazë cloud ishte në vitin 2019, por gjithashtu ofron mundësi të veçanta të desktopit që mund të blini dhe shkarkoni. Produktet e tij zakonisht janë të drejtuara drejt bizneseve të vogla dhe të mesme, dhe mbi shtatë milionë biznese përdorin këtë softuer.
Ne e zgjodhëm atë si zgjidhjen më të mirë për programin më të mirë të kontabilitetit sepse është i lehtë për t’u përdorur për pronarët e bizneseve pa përvojë kontabël. Është gjithashtu e shpejtë për tu vendosur, me çmime të arsyeshme dhe ofron mjete dhe veçori që janë të dobishme për kontabilitetin e biznesit të vogël. Ai mban gjithçka të organizuar në një vend dhe e mban biznesin tuaj gati tatimor gjatë gjithë vitit.
Karakteristikat e QuickBooks përfshijnë:
- Integrimi i institucioneve financiare, si dhe integrimi me PayPal, Square, Shopify, dhe më shumë
- Ndihmoni në paraqitjen e deklaratave tremujore dhe vjetore të taksave me udhëzuesit e përdoruesit dhe eksportimin e të dhënave tatimore
- Llogaritjet e taksave të shitjes, kthimet dhe pagesat e regjistruara të taksave
- Renditni automatikisht transaksionet dhe shpenzimet në kategoritë tatimore
- Ndiqni shpenzimet në një vend
- Skanoni faturat dhe bashkëngjitini ato në fatura
- Ndani me kontabilistin tuaj ose eksportoni dokumente
- Krijoni raporte të personalizuara me përcjelljen e rrjedhës së parasë të dukshme në pultin tuaj
- Ndiqni kilometrat me GPS -in e smartphone -it tuaj
QuickBooks ofron çmime të nivelit në mënyrë që të zgjidhni planin më të mirë për nevojat tuaja:
- Fillimi i thjeshtë: 25 dollarë në muaj për bizneset që sapo kanë filluar
- Thelbësore: 50 dollarë në muaj për menaxhimin e bizneseve në rritje, me deri në 3 përdorues
- Plus: 80 dollarë në muaj për t’ju ndihmuar të organizoheni më mirë dhe menaxhoni projektet, inventarin dhe kontraktorët, me deri në 5 përdorues
- E përparuar: 180 dollarë në muaj për të ndihmuar biznesin tuaj të rritet me analitikë, njohuri më të thella, aplikacione ekskluzive, rrjedha të automatizuara të punës dhe një ekip mbështetës të dedikuar, me deri në 25 përdorues secili prej të cilëve merr qasje të personalizuar
Kontaktoni drejtpërdrejt me QuickBooks për të parë se cilat veçori specifike përfshihen në secilin nivel.
NËNKAMPION
FreshBooks
FreshBooks është një kompani me qendër në Kanada, e themeluar në Toronto në vitin 2003. Përdor kontabilitet të bazuar në cloud dhe programe faturash që mund të arrihen përmes aplikacioneve iPhone, Android dhe iPad.
Është zgjedhja jonë për programin më të mirë të përgjithshëm të kontabilitetit sepse është i lehtë për t’u përdorur për pronarët e bizneseve me pak ose aspak përvojë kontabël, ofron veçori të fuqishme dhe funksione ndihmuese, ka një çmim të arsyeshëm dhe mund të përdoret në lëvizje.
Veçoritë e FreshBooks përfshijnë:
- Kujtesa për pagesat
- Fatura të përsëritura me opsione të personalizueshme duke përfshirë datat dhe zbritjet
- Pagesa online me kartë krediti
- Faturimi me shumë monedha dhe gjuhë
- Llogaritjet automatike të taksës për taksën e shitjes
- Kategoritë e shpenzimeve miqësore me taksat
- Shitësit e kujtuar
- Ndjekja e kohës me një shtesë të shfletuesit Chrome
- Depozitat bankare, pagesat e përsëritura dhe faturat e automjeteve me integrim bankar
- Ndihma e ndihmës tatimore me aplikacionet tatimore, vlerësimet, zbritjet dhe mjetet e regjistrimit
- Integrohet lehtësisht me produktet e tjera duke përfshirë GSuite dhe Gusto
Çmimi i FreshBooks është i nivelit si më poshtë:
- Lite: 15 dollarë në muaj për pronarin e biznesit të vetëpunësuar me pesë klientë të faturueshëm
- Plus: 25 dollarë në muaj për bizneset me 50 klientë të faturueshëm
- Premium: 50 dollarë në muaj për bizneset në rritje që mbështesin klientë të pakufizuar të faturueshëm
- Zgjidhni: Karakteristikat e personalizuara dhe çmimet për bizneset me klientë të pakufizuar të faturueshëm
FreshBooks gjithashtu mund të ofrojnë zbritje ose çmime të paketuara nëse paguani paraprakisht, prandaj sigurohuni që të kontrolloni faqen e internetit për çdo ofertë para se të regjistroheni.
MË E MIRA PËR PËRDORUESIT E SHUMTË
Sage Business Cloud Accounting
Sage Business Cloud Accounting, i njohur më parë si Sage One, është një markë globale që ofron shërbime të kontabilitetit dhe biznesit në internet. Ajo u themelua në 1981 në Newcastle, Angli, si një mënyrë për të zhvilluar softuer vlerësimi dhe kontabiliteti posaçërisht për bizneset e vogla. Tani është i bazuar në cloud dhe ju lejon të zgjidhni industrinë tuaj, madhësinë e kompanisë dhe nevojat. Do t’ju përputhet me zgjidhje specifike të kontabilitetit dhe përdoret nga mbi gjashtë milionë biznese.
Sage Business Cloud Accounting është një kompani me reputacion, siguron softuer që nuk kërkon njohuri kontabël dhe është krijuar për përdorim nga përdorues të shumtë. Kontabilisti juaj mund të përdorë softuerin dhe të hyjë në librat tuaj pa tarifa shtesë.
Karakteristikat e Sage Business Cloud Accounting përfshijnë:
- Menaxhoni financat e biznesit dhe rrjedhën e parasë
- Pranoni dhe merrni pagesa
- Krijoni dhe dërgoni fatura
- Menaxhoni listën e pagave
- E disponueshme në të gjitha pajisjet, kështu që mund të kontrolloni financat tuaja në lëvizje
- Integrohuni me institucionin tuaj financiar dhe aplikacione të tjera duke përfshirë AutoEntry, Zync dhe më shumë
- Mjetet e pajtueshmërisë tatimore
- Pamje e pultit me raporte dhe analiza financiare të lexueshme lehtë
- Kontrolli i inventarit
- Parashikimi i rrjedhës së parasë
- Ndani qasjen me kontabilistin tuaj në kohë reale në çdo pajisje
- Shtesa të tilla si menaxhimi dhe vlerësimi i burimeve njerëzore
Çmimet janë të niveluara për Sage Business Cloud Accounting si më poshtë:
- Fillimi i Kontabilitetit: 10 dollarë në muaj për kontabilitetin e nivelit fillestar për të ndihmuar në menaxhimin e rrjedhës së parasë
- Kontabiliteti: 25 dollarë në muaj për kontabilitet të fuqishëm në cloud me mjete të rrjedhës së parasë, menaxhim të faturës dhe aftësi kuotimi/vlerësimi për përdoruesit e pakufizuar
Kontaktoni direkt me kompaninë për veçori të veçanta që mund t’i nevojiten biznesit tuaj.
MË E MIRA PËR KONTABILISTËT ME PËRVOJË
AccountEdge Pro
AccountEdge Pro është softuer i kontabilitetit desktop për bizneset e vogla i themeluar në vitin 1989 dhe ka zhvilluar veçori dhe përmirësime të reja ndër vite. Nëse keni nevojë të përdorni financat tuaja në lëvizje ose nga smartphone juaj, mund të përdorni aplikacionin e tyre të bazuar në cloud ose platformën e tyre pritëse. Geshtë i drejtuar drejt bizneseve të vogla dhe të mesme, ka një version bazë dhe një version pro, dhe ofron zgjidhje gjithëpërfshirëse të kontabilitetit plot personalizime.
Ne zgjodhëm AccountEdge Pro si programin tonë më të mirë të kontabilitetit për kontabilistët me përvojë për shkak të veçorive të tij të fuqishme dhe aftësisë së raportimit. Ashtë pak më komplekse se disa programe të tjera, kështu që ky softuer funksionon më mirë nëse tashmë jeni njohur me terminologjinë e kontabilitetit.
Karakteristikat e AccountEdge Pro përfshijnë:
- Integrimi automatikisht i bankës
- Depozitë e drejtpërdrejtë
- Menaxhimit të inventarit
- Përpunimi i pagesave
- Shndërroni kuotat në fatura
- Menaxhimi i klientit dhe shitësit
- Lista e pagave me shërbim të plotë
- Kopje e kontabilistit falas
- Kodi unik i taksës së shitjes për artikull të linjës në një faturë të vetme
- Sinkronizimi i të dhënave me skedarët e kompanisë
- Mbështetje me email
Çmimi për AccountEdge Pro është si më poshtë:
AccountEdge Basic (vetëm për Windows): 149 dollarë tarifë një herë për një përdorues dhe 199 dollarë tarifë për mbështetjen e telefonit
AccountEdge Pro (Windows ose Mac): 499 dollarë tarifë një herë ose 15 dollarë në muaj për përdorues të shumtë, 199 dollarë tarifë për mbështetjen e telefonit dhe tarifa shtesë për licencat, shërbimet e pagave, dhe më shumë.
Për të mësuar më shumë se cilat veçori përfshihen dhe sa kushtojnë shtesat ose për të shtuar veçori të personalizuara, është mirë që të kontaktoni direkt me kompaninë.
VLERA MË E MIRË
Wave Accounting
Wave Accounting u themelua në Toronto në 2010 dhe ofron shërbime softuerike dhe financiare. Ai është një program faturimi dhe kontabiliteti që gjithashtu ka shërbime të përpunimit të kartës së kreditit dhe listës së pagave. Është i bazuar në cloud, i lehtë për t’u përdorur dhe mund të përdoret nga pronarët e bizneseve pa përvojë në kontabilitet ose kontabilitet. Të gjitha të dhënat tuaja janë të rezervuara për siguri shtesë, dhe ju mund të lidhni llogaritë tuaja bankare për të sinkronizuar shpenzimet tuaja në çdo kohë nga kudo.
Ne zgjodhëm Wave Accounting si softueri ynë kontabël me vlerën më të mirë, sepse shërbimet e tij të kontabilitetit dhe faturimit janë falas. Mbani në mend se shërbimet e pagave dhe përpunimi i kartës së kreditit kanë tarifa që lidhen me to, kështu që jo të gjitha tiparet janë falas dhe veçoritë falas nuk janë aq të fuqishme sa disa nga opsionet e tjera të softuerit. Sidoqoftë, është e shkëlqyeshme për bizneset e reja, veçanërisht ato që punojnë me një kontabilist ose një softuer tjetër.
Karakteristikat e Kontabilitetit të Vala përfshijnë:
- Ndjekja e pakufizuar e të ardhurave dhe shpenzimeve
- Ndiqni taksën e shitjes mbi të ardhurat dhe shpenzimet
- Sistemi me dy hyrje
- Përdorues të shumtë
- Panel me financa të lexueshme lehtë
- Organizoni të ardhurat dhe shpenzimet në kategoritë tatimore
- Raportet duke përfshirë pasqyrat e fitimit dhe humbjes dhe rrjedhën e parasë
Çmimet për Kontabilitetin e Valës janë si më poshtë:
- Softueri i kontabilitetit, skanimit të faturave dhe faturimit është falas pa asnjë tarifë të fshehur
- Përpunimi i kartës së kreditit është 2.9% plus 0.30 $ për Visa, Mastercard dhe Discover dhe 3.4% plus 0.30 $ për American Express
- Pagesat bankare (ACH): 1% për transaksion me një tarifë minimale prej $ 1
- Lista e pagave: Tarifa bazë mujore 35 dollarë plus 6 dollarë për punonjës aktiv dhe 6 dollarë për kontraktues të pavarur, dhe taksat e pagave trajtohen nga kompania (në dispozicion vetëm në shtete të caktuara)
KARAKTERISTIKAT MË TË MIRA SHTESË
Xero
Xero është një sistem i kontabilitetit i bazuar në ueb, i krijuar për bizneset e vogla dhe në rritje. Ajo u themelua në Zelandën e Re në 2006 dhe përdoret nga pronarët e bizneseve të vogla, kontabilistët dhe audituesit. Asnjë njohuri kontabël nuk është e nevojshme, dhe në përgjithësi konsiderohet e lehtë për tu vendosur dhe përdorur. Është i bazuar në cloud dhe gjithashtu ka aplikacione Android dhe iPhone. Ai është i njohur për pultin e tij intuitiv, të lexueshëm dhe mund të përdoret për të bashkëpunuar me përdorues të shumtë, përfshirë anëtarët e ekipit, punonjësit dhe kontabilistin tuaj.
Ne zgjodhëm Xero si programin tonë të kontabilitetit me veçoritë më të mira shtesë sepse ofron disa veçori të dobishme, duke përfshirë një Hubdoc ku mund të kapni faturat dhe faturat dhe ndjekjen e projektit dhe kostot. Ka një vërtetim me dy hapa për të mbajtur të dhënat tuaja të sigurta, si dhe plane të ndryshme abonimi për nevoja të ndryshme biznesi.
Karakteristikat e Xero përfshijnë:
- Krijoni pretendime për shpenzimet
- Dërgoni fatura
- Pajtimi dhe integrimi i shpejtë i bankës me institucionin tuaj financiar dhe mbi 800 aplikacione shtesë, përfshirë HubSpot dhe Square
- Raportet e përditësuara financiare
- Të dhënat e biznesit mbrohen
- Pozicioni i parave në kohë reale
- Bashkëpunoni me stafin ose kontabilistin tuaj
Çmimi për Xero është si më poshtë:
- Herët: 11 dollarë në muaj, dërgoni 20 fatura, futni pesë fatura, pajtoni deklaratat bankare dhe kapni faturat dhe faturat
- Rritje: 32 dollarë në muaj, dërgoni fatura dhe kuota, futni fatura, pajtoni deklaratat bankare dhe kapni faturat dhe faturat
- Themeluar: 62 dollarë në muaj, përfshin të gjitha tiparet e nivelit në rritje plus shumë-monedha, shpenzime dhe projekte
Çdo plan vjen me një provë falas 30-ditore.
MË E MIRA PËR BIZNESET E TREGTISË ELEKTRONIKE
GoDaddy
Themeluar në Baltimore, Maryland, në 1997, GoDaddy është një emër i madh në hapësirën e mbajtjes dhe krijimit të faqeve në internet, por gjithashtu ofron softuer kontabël. Ka mjete për të automatizuar dhe organizuar zgjidhjet tuaja të kontabilitetit dhe nuk kërkon njohuri paraprake në këtë fushë. Mund të krijoni dhe dërgoni automatikisht fatura, të pranoni pagesa në internet dhe të shikoni raportet e biznesit.
Ne zgjodhëm GoDaddy si programin tonë më të mirë të kontabilitetit për një biznes të tregtisë elektronike sepse kjo është pikërisht ajo për të cilën është krijuar softueri. Është konceptuar bërë për shitësit e-commerce, kështu që ju mund të filloni në pak minuta, dhe sinkronizohet me Amazon, Etsy, eBay, PayPal, dhe më shumë. Mbani në mend se GoDaddy është i shkëlqyeshëm për shitësit në internet, por mund të dështojë nëse jeni një biznes i vogël duke kërkuar zgjidhje të plota të kontabilitetit duke përfshirë automatizimin, format e taksave dhe listën e pagave.
Karakteristikat e GoDaddy përfshijnë:
- Sinkronizimi me shitësit online
- Përpunimi i pagesave online
- Ndiqni shitjet dhe shpenzimet
- Krijoni dhe dërgoni fatura
- Fatura të përsëritura
- Shikoni raportet e biznesit duke përfshirë fitimin dhe humbjen
Çmimi i GoDaddy është i nivelit si më poshtë:
- Paguhet: Fillon me 4.99 dollarë në muaj dhe përfshin fatura dhe vlerësime, pranon pagesa nga telefoni juaj i mençur, gjurmon kilometrazhin dhe kohën dhe raportet e biznesit të vitit aktual
- Thelbësore: Fillon me 9.99 dollarë në muaj dhe përfshin gjithçka nga niveli i Pagesës, plus raporte të pakufizuara biznesi, importe automatike të kartave të kreditit dhe importe të të dhënave të shitjes
- Premium: Fillon nga 14.99 dollarë në muaj dhe përfshin gjithçka nga niveli thelbësor plus fatura të përsëritura
MË E MIRA PËR AUTOMATIZIMIN
Zoho Books
Korporata Zoho u themelua në 1996 në Indi dhe përfaqësohet në të gjithë botën. Softueri i tij i kontabilitetit në internet ju lejon të gjurmoni financat tuaja, të krijoni fatura, të bashkëpunoni me kontabilistin tuaj në kohë reale dhe më shumë. Ai përfshin produkte të shumta duke përfshirë softuerin e kontabilitetit, menaxhimin e marrëdhënieve me klientët (CRM), kontrollin e inventarit dhe softuerin e menaxhimit të burimeve njerëzore.
Ne zgjodhëm Zoho Books si programin tonë më të mirë të kontabilitetit për automatizimin sepse ofron veçori të fuqishme të kontabilitetit dhe automatizim për burimet e bankave, kategorizimin, faturat dhe më shumë. Ai gjithashtu ka gati 40 integrime të aplikacioneve, kështu që mund të përdoret me programin që po përdorni tashmë. Zoho books nuk kërkojnë njohuri kontabël dhe mund të punohet lehtësisht. Sidoqoftë, ai ofron vetëm veçori të listës së pagave për kompanitë në Indi, kështu që nëse keni nevojë për zgjidhje të pagave, do të duhet të zgjidhni një softuer tjetër të kontabilitetit.
Veçoritë e Zoho Books përfshijnë:
- Përputhshmëria tatimore dhe raportet e kontrollit
- Urdhrat e shitjes
- Faturimi
- Kontabilitet nga fundi në fund
- Pajtoni transaksionet bankare
- Portali i klientit
- Raportet dhe oraret
- Llogaritjet automatike të taksave
- 1099 forma dhe raporte tatimore mbi shitjen që mund të eksportohen
Çmimet për Librat Zoho janë të nivelit të mëposhtëm:
- Themelore: abonim falas vjetor për bizneset me deri në 50,000 dollarë të ardhura vjetore dhe përfshin dy përdorues, deri në 1.000 fatura në vit, porta pagese, shpenzime dhe përcjellje të kilometrave; vetëm me mbështetje me email
- Standard: 15 dollarë në muaj faturohen çdo vit dhe përfshijnë deri në tre përdorues, deri në 5,000 fatura dhe shpenzime të përsëritura; me email, zë dhe mbështetje për biseda
- Profesionale: 40 dollarë në muaj të faturuar në vit dhe përfshin deri në 5 përdorues, deri në 10 rrjedha pune të automatizuara, mjete të fletës së kohës, përfitim projekti dhe fatura mbajtëse; me email, zë dhe mbështetje për biseda
- Premium: 60 dollarë në muaj të faturuar çdo vit dhe përfshin deri në 10 përdorues; deri në 200 rrjedha pune të automatizuara, portal shitësish, mjete buxhetimi dhe integrime premium; me email, zë dhe mbështetje për biseda
FAQ
Çfarë është Softueri i Kontabilitetit për Bizneset?
Softueri i kontabilitetit i përshtatur posaçërisht për bizneset mund të përdoret në vend ose përkrah një kontabilisti dhe ndihmon në regjistrimin dhe raportimin e transaksioneve tuaja financiare. Ju ndihmon të menaxhoni llogaritë tuaja, të gjurmoni të ardhurat dhe shpenzimet tuaja dhe të ruani faturat dhe dokumentet e rëndësishme financiare.
Gjithashtu ju ndihmon të jeni në përputhje me ligjin tatimor dhe përgatit dosjet në kohën e taksave.
Pse Bizneset kanë nevojë për Softuer Kontabiliteti?
Në botën tonë gjithnjë e më të lëvizshme, të gjitha bizneset duhet të përdorin softuer kontabël në vend që të mbajnë shënimet e financave në letër ose në një spreadsheet. Softueri kontabël jo vetëm që është më i saktë, por gjithashtu ndihmon në sigurimin e regjistrimeve të dyfishta të vendosura në mënyrë korrekte.
Softueri i kontabilitetit ndihmon bizneset të menaxhojnë dhe gjurmojnë më mirë financat e tyre. Ai gjithashtu përfshin veçori të automatizuara që organizojnë faturat, pajtojnë të dhënat dhe integrohen me institucionin tuaj financiar në mënyrë që të mos keni nevojë të balanconi llogarinë tuaj të biznesit ose të shqetësoheni për shtimin e saktë të numrave.
Gjithashtu kursen kohë, rrit produktivitetin, përmirëson efikasitetin, promovon organizimin e dokumenteve dhe mund të përdoret nga përdorues të shumtë duke përfshirë një llogaritar ose kontabilist. Për më tepër, softueri i kontabilitetit bën të mundur që të dhënat financiare të bëhen të dukshme dhe transparente. Nëse doni të zbuloni se si po ecën financiarisht kompania juaj, gjithçka që duhet të bëni është të krijoni një raport.
Sa kushton Softueri i Kontabilitetit?
Softueri i kontabilitetit ndryshon në veçori dhe funksione, kështu që gjithashtu ndryshon në çmim. Shumica e softuerëve ofrohen si një model i bazuar në pajtim, ku ju zgjidhni nivelin tuaj dhe paguani çdo muaj. Në mënyrë tipike, ju mund të prisni të paguani diku nga rreth 5 deri në 75 dollarë në muaj, në varësi të numrit të përdoruesve dhe funksioneve që ju nevojiten për të trajtuar programet e kontabilitetit. Softuerët e tjerë ofrojnë një tarifë një herë ose abonim gjatë gjithë jetës. Kjo tarifë një herë shkon nga 150 dollarë në 500 dollarë në varësi të asaj se sa bazë ose të avancuar të planit që zgjidhni.
Opsionet e personalizuara janë në dispozicion, dhe çmimet me porosi përkojnë me veçoritë që ju zgjidhni. Shumica e softuerëve gjithashtu ofrojnë veçori shtesë si shërbimet e pagave, pajtueshmëria me taksat shtetërore, CRM, burimet njerëzore dhe kontrollin e inventarit. Këto çmime ndryshojnë në bazë të veçorive, ku jetoni dhe numrit të përdoruesve.
Çfarë përfshin Softueri i Kontabilitetit?
Softueri i kontabilitetit duhet të përfshijë veçori që menaxhojnë automatikisht të ardhurat dhe shpenzimet tuaja. Kjo ju lejon të përqendroheni në marrjen e vendimeve efektive për rritjen e planifikuar të kompanisë tuaj.
Për shembull, mund të përfshijë veçori që trajtojnë llogaritë e pagueshme dhe të arkëtueshme, përcjellin transaksionet përfshirë transaksionet bankare, gjenerojnë raporte tremujore dhe pajtojnë të dhënat në mënyrë që të mos keni nevojë të shpenzoni kohë për ta bërë atë. Ai gjithashtu mund të ruajë dokumentet në mënyrë të sigurt, dhe disa nga opsionet më të shtrenjta ofrojnë veçori si lista e pagave ose integrimi me një kompani të pagave, qasje me shumë përdorues, menaxhimi i inventarit dhe parashikimi financiar.
Sidoqoftë, softueri i kontabilitetit zakonisht nuk përfshin këshilla kontabël ose financiare dhe nuk mund t’u përgjigjet pyetjeve specifike që mund të shfaqen. Zakonisht nuk ofron as këshilla ose rekomandime për kursimin e taksave.
Si Zgjodhëm Softuerin më të Mirë të Kontabilitetit
Ne zgjodhëm programin më të mirë të kontabilitetit duke hulumtuar dhe rishikuar plotësisht 20 opsione të ndryshme. Ne pastaj zgjodhëm tetë të parët bazuar në faktorët përfshirë karakteristikat e tyre të kontabilitetit, funksionet, sa të lehta janë ato për t’u përdorur për një jo-kontabilist dhe çmimin.
Të gjitha zgjedhjet tona kryesore kërkojnë përvojë minimale të kontabilitetit, ofrojnë veçori të përballueshme, të personalizueshme të kontabilitetit që integrohen me softuerë dhe aplikacione të tjera dhe ofrojnë mundësi rezervimi të bazuara në cloud.
Ky shkrim paraqet edhe opinionin tonë, lidhur me programet më të përshtatshme të kontabilitetit. Në shumë raste, kjo renditje mund të mos jetë ashtu siç është paraqitur këtu.
Burimi: the balance